نماژ

مجله اینترنتی نماژ

نماژ

مجله اینترنتی نماژ

  • ۰
  • ۰

 

 

Samsung Galaxy S20 Ultra یک جانور در بین تلفن های هوشمند است. این دستگاه از داخلی قدرتمند ، یک صفحه نمایش بزرگ و زیبا ، یک دوربین عظیم دوربین و موارد دیگر برخوردار است. در شماره های خالص ، از جمله قیمت ، یافتن تلفنی که حتی به مطابقت آن نزدیک باشد تقریباً غیرممکن است. این بهترین ، بزرگترین و گرانترین تلفن هوشمند اسلب شیشه ای معمولی است که سامسونگ تاکنون ساخته است. من تا آنجا پیش می روم که می گویم بهترین اسمارت فون که تاکنون استفاده کرده ام ، جای تعجب ندارد. این سؤال را به وجود می آورد ، آیا ارزش خرید Samsung Galaxy S20 Ultra سامسونگ را دارد؟ در این بررسی ، من سعی خواهم کرد که به آن پاسخ دهم.

 

 

انجمن های سامسونگ Galaxy S20 / S20 + / S20 Ultra XDA

 

همه چیز در مورد این تلفن ، از نرم افزار گرفته تا سخت افزار گرفته تا عملکرد باتری ، بهترین چیزی است که من تاکنون دیده ام ، بدون رقابت. اما این چیزها به خودی خود کل داستان را بیان نمی کنند. من حدود دو ماه است که از Galaxy S20 Ultra استفاده می کنم ، بنابراین بعد از استفاده طولانی مدت فکرهای زیادی راجع به دستگاه دارم. قبل از اینکه نخستین بار را به بررسی بپردازیم ، ببینیم که چگونه آن را با سایر دستگاه های Galaxy S20 مقایسه می کند.

 

مشخصات سری Samsung Galaxy S20

سامسونگ این دستگاه را برای بررسی ارائه نکرده است. کلیه دستگاه های سامسونگ که در این مقاله ذکر شده اند برای بررسی و استفاده شخصی خریداری شده اند و واحدهای بازبینی نیستند.

 

سخت افزار: بازی شماره ها واقعی است

سخت افزار موجود در این گوشی اساساً بهترین مواردی است که امسال بدست می آورید. سامسونگ واقعاً با این تلفن بازی "اعداد بزرگ = خوب" را انجام داد. تمام اعداد روی برگه مشخصات بسیار بزرگ هستند و تعداد زیادی از آنها وجود دارد. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ، دوربین عقب 108 مگاپیکسلی ، دوربین جلو 40 مگاپیکسلی ، زوم 100 برابر ، 5G ، شارژ 45 وات ، صفحه نمایش 120 هرتز ، برچسب قیمت 1400 دلار و موارد دیگر دارد. همه چیز در مورد این اعداد است و همه اینها اضافه می شود.

 

این گوشی ضخیم است و ابعاد آن 166.9 x 76.0 x 8.8 میلی متر است. در صورت ضربات دوربین ، 10 میلی متر پوند به پایان می رسد. وزن آن نیز 222 گرم است. Ultra به جای فولاد ضد زنگ از آلومینیوم استفاده می کند که احساس نظارت ویژه ای دارد. دلیل این را می گویم دلیل این است که سامسونگ Galaxy S20 Ultra از جیب من بیرون کشید و حدود 11 اینچ سقوط کرد و یک روند خوب را در این کار بدست آورد. اگر سامسونگ از فولاد ضد زنگ استفاده کرده بود ، این مسئله نبود. این یک تلفن 1400 دلاری است ، بنابراین سامسونگ باید از بهترین مواد موجود در دستگاه استفاده کند ، بدون هیچ بهانه ای.

 

 

 

قسمت جلوی و پشت گوشی شیشه ای است ، از گوریلا گلس 6 به طور دقیق. صفحه نمایش دارای صفحه نمایش 6.9 ″ Dynamic AMOLED با رزولوشن 3240 × 1440 است و حداکثر 120 هرتز را پشتیبانی می کند ، اگرچه سامسونگ حالت 120Hz را تا 1080 z 2400 در نرم افزار قفل می کند. در حالی که سامسونگ هنوز به طور رسمی در مورد چرایی این کار اظهار نظر نکرده است ، اما به طور غیر رسمی ادعا شده است که به دلیل حافظه و باتری است. من ترجیح می دهم حداقل 120Hz را در وضوح کامل به عنوان یک گزینه حداقل ببینم ، حتی اگر آنها تصمیم بگیرند که آن را به طور پیش فرض خارج از جعبه فعال نکنند. اگر OPPO و OnePlus می توانند این کار را انجام دهند ، چرا سامسونگ نمی تواند؟

 

در پشت ، شما به وضوح شاهد راه اندازی دوربین کاملاً گسترده خواهید بود. این مجموعه عظیم دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی ، یک دوربین پراسکوپ 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی ، یک سنسور TOF ، میکروفون و یک فلاش LED است. این شش مؤلفه این مجموعه گسترده را پر می کند. در قسمتهای بعدی این بررسی به موارد مرتبط با دوربین بیشتر خواهم رسید. فقط می دانید ، این دست انداز دوربین به لطف سنسورهای بزرگ و تعداد بی نظیر آنها بسیار زیاد است.

 

 

در سراسر بدنه گوشی سوراخ های مختلفی با عملکردهای مختلف وجود دارد. در پایین سه سوراخ اصلی وجود دارد: بلندگو ، پورت USB-C و میکروفون. در قسمت بالا ، یک شکاف کارت SIM / Micro SD و یک میکروفون دیگر وجود دارد. در سمت راست ، مجموعه ای از راکرهای ولتاژ وجود دارد که یک دکمه پاور در زیر آن قرار دارد. دکمه ها مطابق با دکمه ها مطبوع و رضایت بخش هستند.

 

در داخل گوشی تراشه و آنتن زیادی وجود دارد. تصمیم گرفتم مدل پایه را انتخاب کنم ، بنابراین دارای 12 گیگابایت رم LPDRR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.0 است. اگر به اندازه فضای ذخیره سازی بالاتر می رسیدم ، می توانستم 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.0 بدست آورم. به غیر از RAM و ذخیره سازی ، این سخت افزار در مدل های Galaxy S20 Ultra (در ایالات متحده) یکسان است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که به راحتی یک روز دوام می آورد و حتی ممکن است دو. شارژ سریع فوق العاده 45W 2.0W سریع گوشی را پر می کند. اسنپدراگون 865 سریع چشمک می زند و به لطف مودم X55 5G به خوبی ، در حال حاضر بی فایده است. اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک سریع و دقیق است. دستگاه بسته شده و دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 است. این اساسا هر آنچه را که می خواهید در یک تلفن داشته باشید ، دارد. من نمی توانم در مورد بسیاری از موارد ، فکر کنم اصلاحاتی را که ممکن است در مورد تلفن راه اندازی شده در اوایل سال 2020 انجام شود ، انجام دهم

 

طراحی: Samsung Galaxy S20 Ultra ضخیم است

طراحی سامسونگ Galaxy S20 Ultra همان چیزی است که من آن را "طراحی کلاسیک سامسونگ" می نامم. بدون شک تلفن سامسونگ ، بهتر یا بدتر است. قسمت جلو دارای یک سوراخ کوچک سوراخ است که در قسمت بالا قرار دارد. این اندازه به اندازه نماد اعلان است بنابراین نوار اطلاع رسانی در نتیجه بزرگ نشده است.

https://www.samsung.com/iran/

 

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • علی علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی