نماژ

مجله اینترنتی نماژ

نماژ

مجله اینترنتی نماژ

  • ۰
  • ۰

بیلی الیش خواننده ، ترانه سرا و مدل از لس آنجلس است. او در سال 2016 هنگامی که اولین آهنگ اول خود "Ocean Eyes" را در بستر توزیع صوتی SoundCloud منتشر کرد ، پیروز شد.
تا سال 2020 ، ارزش خالص بیلی الیش تقریباً 6 میلیون دلار تخمین زده شده است.


اوایل زندگی


Billie Eilish Pirate Baird Onconnell در هجدهم دسامبر سال 2001 در لس آنجلس ، کالیفرنیا متولد شد. وی در خانواده ای از نوازندگان و بازیگران متولد شد.
او در حالی که بزرگ شد ، دید که برادر بزرگترش ، Finneas O’Connell عاشق موسیقی است. علاوه بر این ، مادرش آهنگ می نوشت و پدرش سازهایی مانند پیانو و اوکولل را نواخت.

 

نکات برجسته


بیلی آیلیش

نقل قول های مورد علاقه Billie Eilish

 

وی گفت: "از نگاه مردم ، دختران و زنانی که دارای دیدگاه های قوی هستند نفرت دارند. اگر دختری با نظر هستید ، مردم فقط از شما متنفر هستند. هنوز افرادی هستند که از زنان موفق می ترسند ، و این بسیار لنگ هستند. " - بیلی الیش
من و برادرم خیلی خوب با هم کنار می آییم. ما مثل بهترین دوستان هستیم بنابراین ، ما مثل بقیه صحبت خواهیم کرد ، چون ما با هم کنار می آییم و ، می دانید ، خنک است. و او به عقاید من احترام می گذارد ، و من به او احترام می گذارم ، حتی اگر ما همان عقیده را نداشته باشیم ، اما زمان زیادی را انجام می دهیم. " - بیلی الیش

وی گفت: "من واقعاً می خواستم وقتی کوچک باشم ، الگویی شوم. عاشق عکاسی بودم و عاشق حضور در دوربین بودم. اما من کوتاه و چاق بودم ، بنابراین نمی توانستم. به هر حال ، هنرمند بودن بسیار جالب تر از این است که یک مدل باشید ، زیرا در مورد شما و آنچه می خواهید باشید باشید. شما مانند یک چوب لباسی تحت درمان قرار نمی گیرید.

 بیلی الیش
"Bellyache" کاملاً ساختگی است. من دوست دارم نوشتن در مورد چیزهایی که واقعی نیستند. این آهنگ به این معنی نیست که به کسی اعتماد نکنید ، سپس به خودتان اعتماد کنید و متوجه شوید که نمی دانید چه کاری انجام می دهید. یا اینکه درک کنید که کارهایی که با گروهی از افراد انجام می دهید و فکر می کنید در حال حاضر باحال هستند ، در نهایت همه شما هستند.


من و برادرم خیلی خوب با هم کنار می آییم. ما مثل بهترین دوستان هستیم بنابراین ، ما مثل بقیه صحبت خواهیم کرد ، چون ما با هم کنار می آییم و ، می دانید ، خنک است. و او به عقاید من احترام می گذارد ، و من به او احترام می گذارم ، حتی اگر ما همان عقیده را نداشته باشیم ، اما زمان زیادی را انجام می دهیم. " - بیلی الیش

 

تور بیلی الیش تور 2020 جهانی می شود. جایگزین ستاره پاپ که در صدر جدول قرار دارد ، در سال 2020 تور جهانی را با عنوان "کجا می رویم؟" اعلام کرد. آرنا
تهیه شده توسط Live Nation ، لیست طولانی از تاریخ ها و مکان ها از 8 مارس در میامی ، فلوریدا آغاز می شود ، قبل از سفر به بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکای شمالی قبل از سفر به آمریکای مرکزی و جنوبی و عبور از حوضچه به اروپا. تاریخ ذکر شده در وب سایت رسمی خواننده "Bad Guy" در تاریخ 27 ژوئیه در لندن است.


این اطلاعیه در آستانه بلیط های بیلی الیش شنبه شب به عنوان اولین میزبان میهمان وودی هارلسون در شنبه 28 سپتامبر برگزار می شود. در تور جهانی خود ، الیش متعهد به نیکی است ، و همچنین در فراخوان خود برای اقدام علیه تغییرات آب و هوا با جدیدترین ویدیوی خود "All Good Girls Go To Hell" ، خواننده و ترانه سرا. وابسته به سازمان غیر انتفاعی REVERB است. با برنامه Eilish ، طرفداران می توانند بطری های قابل استفاده مجدد آب خود را به نمایش بگذارند و ویژگی های آب در دسترس شرکت کنندگان و در پشت صحنه تیم در همه جا قرار دارد. علاوه بر این ، نی های پلاستیکی نباید در کاهش ضایعات پلاستیک نقش داشته باشند. در هر نمایشگاه تاریخ گردشگری بیلی الیش با نام Eco Village ارائه می شود که اطلاعات و منابع در مورد چگونگی کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوا و حفظ زمین را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

  • ۹۹/۰۱/۰۹
  • علی علیپور

بیلی آیلیش

نظرات (۱)

tenkiyao💜💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی